LÖRDAG!

Jag och Melvin sitter här o väntar när äggen kokar. =)
Lite småseg så här på morgonen men de brukar vända efter frukost.
Som borde vara klar om en liten stund , då ska jag väcka Fredrik så äter vi.
Gör oss iordning , åker ner till Gymet , Melvin barnpassningen , Sen hem , klä oss i fina kläder =)
Vart vi ska sen och vad vi ska göra får jag skriva imorgon =D
De kan jag inte tala om här .. nu iallafall =)
Bakade iallafall två stora kladdkakor med after eight på igår kväll som jag ska ha med mig =P

Igår vart de en ute i solen dag , skönt!
Jag och barnen fick för oss o gå till mamma så vi gick dit vid ett o va hemma till halv fem igen.
Så åkte Julia till sin pappa kl fem.
Saknar henne redan =(

Sen åkte jag o mamma o storhandlade =D
Köpte nya sandaler till Julia oxå , jättefina. =)

MEN idag blir en himla kul dag! =P

Hörs imorgon!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0