Löning!!!

BORDE DET VARA IDAG!

(världens argaste gubbe skulle sitta här)

Kollar kontot de första jag gör när jag vaknar , äntligen löning!
INGA PENGAR!! =O

Jag satte mig o ringde runt direkt , inge svar , såklart!
Men fick tag på en person iallafall , som är så snäll o skulle hjälpa mig.
Väntar på att hon ska ringa upp igen.

Personen i fråga som sett till att mina pengar inte kom idag har strulat till de så mycke
för mig senaste veckorna att jag håller på o bli galen! =(

Jag är INTE lycklig nu!

Nog om de , forhoppningsvis löser de här sig idag!

Julia hade så fina lockar i håret idag , efter duschen igår gjorde vi små flätor i håret som hon lät
sitta kvar hela natten =)
Hon vart hämtad av Mamma strax efter åtta och tog med sig presenterna och korten hon målat.
Hoppas Fröknarna blir glada , och inte äter upp ljusen =P

Julia har sen ganska länge varit livrädd för duschen , hon har vägrat , bara bada!
Men sen vi flyttade hit har vi inget badkar och hon har inte haft något val , de har gått ganska bra men
igår som vanligt vart de ett jäkla liv när det skulle shamponeras =S
Då kom jag på en historia om de här magiska scampot jag varit och köpt hos en liten pyssling
låååångt (flera hundra mil) in i skogen.
Som är specialtillverkat bara för henne. =D
haha, de funkade faktiskt!
Vilka historier hon ska dra på dagis. hihi.

Melvin fick en prestent av mamma när hon kom hit imorse , en jättefin t-shirt med en krokodil på. =)
Han har faktiskt inte druckit någon välling på hela natten och sov helt ok , inte jag dock.
självklart ska man själv ligga o vrida o vända på sig för fullt bara för att Melvin för en gångs skull inte gjorde det.
Hur som helst , han åt glatt upp en hel tallrik med gröt imorse eftersom han inte druckit välling på natten.
Härligt!
En normal morgon så tar det 30 minuter för honom o äta upp och han slår med armarna så gröten flyger
hit o dit i köket , kladdar på bordet , och jag har ytteligare 10 minuter städning framför mig.
Men inte idag =) 5 minuter smärtfritt =D

Nu va det de där med bakningen , funderar på kanelbullar. kanske =)

Träning blir de ikväll , med Josefina hoppas jag , vi pratade om det senast vi tränade
så jag hoppas de blir av.
Skulle nog behöva träna ur mig lite ilska idag =D

Jag avvaktar med bakningen och går o lägger mig o vilar en stund nu medans Melvin sover istället =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0