Kycklingen står i ugnen.

Ja de stämmer. =) Idag blir de kyckling med ris.
Blir bara jag och Julia som äter, Melvin sover och Fredrik jobbar.
Han kom hem och åt havregrynsgröt och knäckebröd o åkte o jobba igen =S ser inte så mycke av honom
nu för tiden.
Men igår åt vien middag tillsammans utan barnen , ingen lyx restuarang dock. Mc donalds =P
Jaja , vi va ensamma iallafall =D

Får nog börja ställa väckarklockan för Melvin vaknade tio i åtta imorse =O
skönt men stressigt vart det , Julia skulle gå med Emma o Melina till dagis kl halv nio =)
Vi lyckades hinna klart till dess iallafall och sen somnade jag o Melvin om vid tio o sov till 12!!
Och jag är tröttare än vanligt idag , haha , inte van o få sova så mycke!

Gårdagen vart inte riktigt som jag tänkt mig.
Solen försvann så de vart inge bad , passet vart ett ID kort o.s.v.. hihi
MEn en bra dag ändå. =)

Mysan talade om för mig idag att jag är dålig på att uppdatera , jag gör så gott jag kan =)
Har så mycke annat o göra när barnen väl somnat och man har en liten stund för sig själv.
Mysan va barnvakt till Melvin idag oxå =D 15 minuter medans jag o josefina åkte fram o tillbaks till dagis
och hämtade Julia , hade gått hur bra som helst =) *tack*
Han blir bättre o bättre på o va med andra än mamma o pappa.

Nu ska jag o Julia äta sen ska jag ringa min mamma =)

Ska faktiskt poppa popcorn o sätta mig o svälla i mig när barnen somnat =P
Så får man göra ibland!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: my

haha!barn älskar mig :-)

jag hjälper gärna till kraaaam!

2009-06-09 @ 20:53:34
URL: http://mysiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0