Kväller...

Jag är precis lika duktig på att låta bli o vika tvätten som att tvätta den =D
Men nu har jag vikt 4 ikeakassar skrynkliga kläder , vem bryr sig om de är skrynkligt? inte jag =)

Dagen har varit lång , trött och varm.
Melvin tycker de är lika jobbigt med värmen som jag , han går här med bara blöja och har lärt sig att ta av den oxå
så nu måste han tyvär ha shorts på sig iallafall , jag orkar inte torka kiss på golvet 10 gånger om dagen. faktiskt!
Men en stund då o då får han vara nakenfis =D

Julia va jättetrött efter dagis så vi åt middag , tittade lite på tv sen va de dax o göra sig iordning för sängen.
Undrar vad vi ska hitta på iorgon , tar nog en cykeltur hem till mamma o sitter där o solar lite o julia får
hoppa på studsmattan =)

Nu kom Fredrik äntligen hem med Mango till mig =D

=O o jäklar! han sa just att den kostade 99:- shit!
Den får jag njuta av!!!

Imorgon åker Julia till sin pappa , veckorna går så fort!

Längtar till lördag , då blir de raj raj sen hem till Micke o Carro o grilla o dricka gott och så sover vi över där.
Dax o nyttja deras 170 kvm stora trädäck.. de är så fint! =)

En storhandling blir de imorgon och ni som känner mig vet att jag äääääälskar o storhandla.
Fylla kyl o frys o laga god mat flera dagar i rad. inte känna att de saknas något till allt hela tiden.
Så imorgon är jag lycklig. =)

Löste sig föresten med min lön , även om den blir försenad =(


Nu Mango , Sen sängen.. ZzzzzZZzzz..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0