KBT

Hallå Hallå!

Sitter o har väldigt tråkigt , Melvin sover , Fredrik jobbar.
Så varför inte skriva nå kloka ord här i älskade bloggen!

Igår va jag och Fredrik o tränade med Josefina och Håkan , Vart ingen barnpassning för Melvin
han var så grinig o trött när de va dags så Lisen va hemma med honom istället.
Min fina bästa lillasyster!
Hon har skrivit en låt till mig som jag fick häromdagen , den är verkligen jättefin men den behåller jag för
mig själv tills den hamnar på någon topplista någonstans ;-)
Även om jag inte erkänner de för Fredrik än eftersom han skryter så jäkligt om de så blir man
ändå lite stolt när ens pojkvän är störst på gymet =P
De är dags för mig o ligga i hårdträning för jag har visst gått upp 5 KILO , de är helt sjukt,
de syns inte så de är antagligen musklerna som sjunkit , känner i ryggen att jag börjar bli trött
i musklerna så de är nog bra o sätta fart nu! =)
Såg nu hur fel de lät att jag gått upp men tappat muskler , hmm.. alltså har jag då gått upp 10 kilo fett skulle man
kunna säga, o tappat 5 kilo muskler.. HAHA.. rackarns!

Blir träning med Fredrik ikväll igen , och Lisen blir här med Melvin igen =)
Bäst igen =)
hihi

Dagens Larsa W tankeställare:

Se dig om de är här du bor ,
Där hänger jackan , där står dina skor , vilka öden förde skorna hit?
Se dig om här är din beskärda del , stor eller liten , trasig eller hel.
Blev du stärkt av allt eller sårad och öm?
Vad blir rätt och vad blir fel?
Och när släpper man en dröm?
Se dig om , är du hungrig eller nöjd, är vägen snårig eller öppen och röjd?
du kan stå upp nu eller kasta dig av.
Se dig om , är de någonting du vill ha?
är de något du sagt eller något du aldrig sa?
Ska du rättas in i leden eller söka strid , vad ska du ge vad ska du ta?
Hur bidar du din tid?


IMORGON BÖRJAR JAG MIN KBT MOT FÅGELFOBIN!
Jag är VÄLDIGT nervös , men förväntansfull och de känns bra!

Börjar längta upp till norr nu , solen tittar fram och jag längtar efter sol o bad , god mat o dryck!
SEMESTER!!!
Den är välbehövlig för oss alla och de är inte sååå långt kvar.

Jag avslutar de här blogginlägget med ett par väl valda ord:

"Jag är oslagbar , jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0