Hmmmm...

Texten blev väldigt liten.. =S
Kan tyvär inte ändra det .. men jag föreslår att ALLA lyssnar på den låten.

Lars Winnerbäck - Alla vägar har sitt pris


Som ni kanske redan vet är det min absolut största favvo!!!
Idag har jag och Melvin gått igenom alla album tror jag =D

Har precis ätit ägg och räkmacka , mycke gott!
Melvin fick gröt till middag då jag märkte när jag öppna skafferiet att barnmaten va slut =O
Och Fredrik jobbar fortfarande , men gröt gick bra =)

Vart ingen träning TYVÄR!!!!! hade behövt det idag , men de får bli en annan dag , imorgon kväll jobbar jag.
Torsdag kanske =)
Nä , då kommer faktiskt Rebecca hit =) De blir trevligt! Får se vad vi hittar på för middag den här gången ;-)

Melvin sover och jag är ensam , ett perfekt tillfälle att poppa dom där popcorna som aldrig blir av
och sätta mig ner i lugn och ro o kolla lite tv.
Ett fotbad kanske, Man måste ta hand om sig själv oxå =D
Så får det bli!
Men först en god kopp nybryggt kaffe !

Föresten!

MAMMA DU ÄR BÄST!

Och så vill jag hälsa till Lena , Hasse , Rolle & Kickie att vi längtar tills vi får träffas! =)

Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0