Godmorgon!

Uppe med tuppen idag!
Eller Med Melvin rättare sagt , vakna fem pigg som en lärka =)
Jag .... mindre pigg.

Julia blir hämtad av mamma 20 över 8 o åker till dagis.
Lagom tid för Melvin att somna om igen , så passar jag på o sova en stund till då.

Mackorna ligger i brödrosten o kaffet står o puttrar. =P
Har redan plockat ur och i diskmaskinen och slängt iväg ett sms till Josefina o sagt att vi ska träna idag.
Hoppas hon inte planerat nå annat. Annars tar jag cykeln ner. Min kära cykel =D

Julia somnade på några sekunder igår , trött efter en halvdag med moster.
Lek , hoppa studsmatta, en tripp till centrum o äta glass och korv med bröd.
När hon kom hem öppnade hon dörren till sitt rum , tittade på mig o sa " Mamma de är nog bäst jag
går och lägger mig" hihi , och så vart de =)

Gick bra på mötet igår , har en andningsövning jag fick med mig hem som jag övar på för fullt.
Att man till och med andas fel!! jaja , nu gör jag rätt ;-)

Nu kom Lillprinsessan upp =)
Fredriks väckarklocka ringer för andra gången nu , snart är hela familia uppe! =D

Skriver mer sen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0