Föresten..

Jag köpte en cykel igår!
Och barnstol till så jag o Melvin va ute och cyklade.
Vilken befriande känsla det är att cykla .. känna vinden i håret.
(och hjärtat i halsgropen , minde skönt)
Men konditionen kommer igång snart. =)

Imorgon ska jag på KBT möte nr.2

=D

Min älskade Julia kom hem idag.
Lagom till middag så vi åt tillsammans sen satte vi oss o myste i soffan.
De va dax för o lägga sig ganska tidigt eftersom hon va helt slut redan när hon kom.
Hon sover sött sen sjutiden.
Imorgon är hon hemma från dagis så de blir nog o plocka ner hennes cykel från vinden och ut
och cykla =)

Lisen kom hit och umgicks med mig ikväll, chicago och yatzy (jag äger såklart)
Hon är så fin! och snäll!
Hon och mamma hade varit och handlat till mig innan, kaffe och godis =P
Jag kände mig lite deppig och hängig och dom vet vad jag behöver! =)

Nej nu måste jag sova!
Hörs imorgon.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0