De är tråkigt

.

Tråkigt att du inte i verkligheten släpper de här och går vidare.
I din egen har du nog inbillat dig ha gjort det , men i den riktiga , där vi andra lever..
Ser vi något helt annat

Vakna upp!


Vackert väder och möjlighet att göra hur mycke som helst!
Men jag är så sjukt trött så jag bara väntar på att kl ska bli elva när Fredrik kommer hem på lunch
så jag kan lägga mig en halvtimme.
Har inte sovit en sekund inatt och jag är heeeeeelt tom i huvudet!
Sen blir de nog fart i mig! =)

Men nu ska jag och Julia äta knäckebröd med mackrill.. mmm =P
Vart en slarvig frukost eftersom jag va så trött.

Så har jag lovat o ha en ugnspannkaka klar tills Fredrik kommer.

Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0