Cykel!!!

Här idag igen!

Idag har jag varit på KBT och det gick jättebra!
Pratade mest känslor och tankar idag , vart lite känsligt men skönt o få ut sånt ibland!
Fick en ny tid på måndag och sen en gång i veckan framöver.
Känns bra!

Jag har länge velat ha en cykel och har pratat om det då och då.
Och idag ringde min mamma och sa så här:
Jag vill köpa en cykel till dig!
=O
hihi..
Som jag nämnt många gånger förut , min mamma är bäst i hela världen!
Hon gillar inte ordet tack så jag använder orden:
Du är bäst , fantastisk , snällast i världen och helt underbar!!!
Så på lördag eller söndag ska jag och Fredrik ut på cykeljakt medans mamma är barnvakt!
Har kollat en del på en jag vill ha , hoppas den finns i lager! längtar!

Inge jobb idag , blandade känslor om det , men men , inget jag tar upp här.

Men då kan Fredrik jobba över så de är ju bra.

Hoppas på en fika med Josefina ikväll istället =) Får se om de finns tid över för henne.

Melvin är inne i en riktig gnällperiod som jag hoppas går över snart för de
börjar bli väldigt jobbigt! Får knappt släppa honom en sekund , börjar få kramp i armarna.
och öronen =D

Snart är det midsommar och jag ser fram emot att fira den med mamma och lisen.
Det blir o grilla grillspett, Mmmmm!!!
kanske ett glas vin till , vem vet =)
De blir nog väldigt trevligt iallafall , Synd att Julia inte är med i år.
Men vi hade en jättemysig midsommar förra året med dans runt midsommarstången o blomkransar! =D

Lyxade till det när jag va i affären idag och köpte hem snickersglass.
Väldigt gott! =P
har faktiskt redan ätit två.. haha.. jaja så blir de ibland!

Nu ska jag passa på och städa medans Melvin sover.
Man vet aldrig hur länge han sover , förmodligen tills jag precis ska påbörja någonting, hihi =D

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar ordet Tack,och tycker att det är synd att det håller på att försvinna hos dagens barn.Jobbar stenhårt för att återinföra det igen.Men dina andra ord går också bra;)

Puss min älskade dotter....

2009-06-18 @ 22:47:58
Postat av: sara

Nu har vi rett ut de missförståndet, tack tack tack tack =D puss

2009-06-19 @ 23:26:12
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0