Uppdatering uppifrån =)

Godkväll!

Flög hit upp till Frösön Fredag morgon , flygresan gick sådär, Melvin va måttligt uttråkad och vi fick
byta plats tillslut och få en egen rad för att inte störa någon runt omkring.. haha
Julia satt med mamma och Daniel och de hade gått bra , hon fick dock lite ont i öronen. Men de släppte fort.
Vi blev hämtade på flyplatsen av Hasse , Lena och Fredrik , fick väskorna direkt och åkte hit till lövtorpet ,
framme halv elva ca. fantastiskt väder! Satt i solen och hade mysigt hela dagen och kvällen.
Barnen badade och jag förstår inte hur dom klarade av det. 19 grader. Min gräns går vid 24-25 =D
Men dom plaskade för fullt. åt god lasange till middag och vi va helt slut på kvällen så vi va i säng redan vid halv tio.

Lördag , ännu finare väder! =) Solen hela dagen , samma med barnen. 13.30 var vi på en båttut med båten
Tomee. Inte allt för avkopplande med en 11 månaders bebis som vill springa och vara överallt. Men den va 2
timmar lång och helt ok =) Sen hem och grilla. Lars & Marie med söner va här. Trevlig kväll.
Somnade ganska tidigt då oxå. 22 ca. Mamma va uppe med barnen både lördag o söndag morgon så vi fick sova ut.

Söndag , rätt tråkigt väder , inge regn men mulet o kyligt. Mamma va ute på en promenad med barnen och Julia
sprang in till mig o väckte mig.. "mamma mamma vi har sett en älg!!!" Hihi, dom skulle sätta sig och äta macka på en
filt men ångrade sig ganska fort när en älgko stod i närheten. häftigt =) vid tolv åkte vi till Fredriks Pappa Rolle och hans
sambo Kickie. Första gången mamma och mina småsyskon träffade dom. Vi hade hur mysigt som helst.
Spelade kubb , ´så många matcher så de gick inte o räkna tillslut , Inge av lagen ville erkänna din andras vinst så vi höll
på till och från hela kvällen =) , åt en god gryta till middag , satt och pratade.
Bestämde oss för att spela ett sällskaps spel som heter Absolut överens (vilket antagligen betyder motsatsen) för de
kan jag ju inte påstå att man va , när vi skrattade så vi grät allihoppa förstod vi att de va dax att gå o sova.
Kl hann bli 12 och vi va nöjda med kvällen =)

Upp idag och åt frukost. kaffe och prat , väckte daniel och Lisen vid tolv och strax efter de åkte jag med mamma och
Kicke , Rolle och handlade regnkläder och gummistövlar till Melvin sen mötte vi upp Fredrik och resten av gänget inne
i stan och åt langos .. Mmmmmm... så jag längtat efter langos. äntligen! Mätt som en pannkaka gick vi runt lite
i stan så länge de gick. det spöregnar vekligen idag , och de tar aldrig slut. ! Hmmm..
Ska antagligen vara lika väder imorgon , men fint på onsdag igen. Då får vi göra ett nytt försök i stan =)
Kom hem vid fem och då lagade Lisen middag , otroligt gott!! Köttbullar med philalephiaost och potatisklyftor.
Hon är så duktig =) 
Nu har Fredrik och Krille precis åkt o ska träna lite , mamma sitter med Hasse och Lena o kollar tv.
barnen sover , Daniel och Lisen är ute med Håkan och Josefina på äventyr.
Jag sitter här. Lugnt och skönt. 

Imorgon ska jag och Fredrik ut och äta middag ensamma på finrestaurang.. =D Längtar!

Jag har nog missat hälften men vi har det väldigt bra iallafall , synd på vädret bara. Har förstått att ni har fint i
Kära Stockholm =)

Ha de så bra tills vi hörs igen. 

=D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0