SOL & BAD! =D

Vilket fantastiskt härligt väder!
Igår hade jag och Melvin en heldag med Josefina hemma hos hennes bror och dagen bjöd på
sol och bad. Dagen började mulet och jag vart lite ledsen , sen sken solen upp! =)
Melvin fick pröva sin nya simstol , lite stor dock då Fredrik råkade köpa en storlek för stor.
Men o andra sidan är man ju hela tiden med så de gick bra endå! =)

Sommarens första dopp för Melvin , andra för Mamma =)



När vi kom hem vid halv fem så stod de 5 JÄTTESTORA  röda rosor på bordet.. =D
Min älskade Fredrik kom ihåg att vi firade 2 år ;-)
Dom är jätte fina o jag blev så glad! Va tvungen att klippa ner dom tyvär för vi hade ingen vas som dom kunde
stå i utan att ramla =(
Vi lagade mat tillsammans och det blev Tacos =P
Sen hade vi en lugn kväll framför 4 avsnitt av sopranos som släpptes igår.
Vi skulle lägga oss tidigt men de går ju inte sluta titta så kl visade fem i tolv när sista avsnittet va slut =O

Fem röda rosor..





Dagen började med att jag va hur trött som helst =S Men gick upp och fixade frukost o tog de väääldigt
lugnt. Men när Melvin somnade vid tio så fick jag mig en idiotisk idé.
Jag ställer mig o börjar skrubba väggar o golv på balkongen.. i 35 graders stekande sol..
Det blev fint och jag blev dyngsur.
Melvin vaknade strax innan Fredrik kom hem på lunch. Smörjde in Melvin i solskyddsfaktor o gick ut på balkongen
o sprutade ner både mig o Melvin med vattensprutan =D Han tyckte de va hur skönt som helst.
Gott o dricka oxå. hihi.. =)
Mysigt när Fredrik kommer hem o äter lunch , så får man en stund tillsammans iallafall när han jobbar så mycke.


Iallafall.. Josefina slutar vid tre , kanske kan komma iväg o bada en stund idag oxå =D
Hoppas hon har lust med de. Annars kanske en kaffe =) Vi har ju båda pojkvänner som jobbar mer eller mindre
dygnet runt nu förtiden , så vi får umgås mycke! Kul!

Imorgon kommer Julia hem =D Vi blir hämtade av pappa imorgonkväll så åker vi ut till landet.
Tills på Onsdag nästa vecka ... skööööönnnntttt!!!!!!!! Bada , sola , jordgubbar , mys , fyrhjuling...
De ser jag fram emot , men mest tills lillprinsessan kommer hem!

15 dagar kvar! *längtar*

Ha en bra dag!!!




Kommentarer
Postat av: lena svensson

Hej mina kära.

Underbart att se melvin i poolen,vi har samma väder som ni,och vi längtar så efter er.Vi satt oxå och tittade på sopranos vi köper dom.Hasses pappa for in på lassarettet efter att ha ramlat i sovrummet i morse så hasse for in samtidigt som ambulansen och nunringde hasse och sa att farfar gått bort det var en jättestor hjärnblödning det fanns inget att göra.vi fattar inget det gick så fort.Kram till er alla Farmor.

2009-07-02 @ 16:54:30
Postat av: sara

Men nej va trist =( Vet inte rikigt vad jag ska säga , de gick så fort , Fredrik sa det till mig imorse att han åkt in. Ge Hasse och dig själv en stor kram ifrån mig/oss. Och jag beklagar verkligen. =( Vi längtar efter er oxå! Kram

2009-07-02 @ 22:25:45
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0