Onsdag

Godmorgon!

En helt ok natt , Melvin somnade för natten när jag skrev senast och vaknade vid tolv och ville upp till mig och sov sen till kvart över sex. Vi har haft en lugn morgon , Melvin vill inte ha gröt till frukost längre så han åt macka och fruktsalladspuré som jag köpte igår. De gillade han =) Märkte för en stund sen att han verkade trött så jag satte mig med honom i fotöljen och han somnade på några sekunder. Nu börjar han komma tillbaks till våra rutiner här hemma. Jag trodde inte vi hade några men nu märker jag efter 10 dagar borta att vi visst har de. =D

Rebecca ringde igårkväll och vi började prata o allt mellan himmel och jord som vi kan göra ibland och bestämde oss för att vi hade allt för mycke o säga för o ta allt via telefon så vi bokade middag imorgon. De blir trevligt! =)

Nu ska jag passa på o vila en stund medans Melvin sover.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0