Nu är det klart...

2 dagar kvar! =)
Nu är det verkligen nära, idag ska jag tvätta , städa och fixa.
Det är fint väder så vi kanske tar oss en cykeltur upp till mamma och bygger på brännan.
Imorgon hämtar vi Julia vid två och åker till frisören , bokar platser på flyget , packar , lägger oss tidigt.
Taxi står här utanför mig 07.30 på fredag.....
SEN ÅKER VI!!
=D
Fredrik och Håkan tar bilen upp och åker redan imorgonkväll. Så dom är där när vi kommer.

Igår va vi på en kvällsfika hos mamma , Melvin va på toppenhumör och dansade för dom och lekte ute på tomten.
Fick smaka lite smultron .. gott =)

Trodde jag skulle smälla av när Melvin väckte mig imorse , kl va 5.. hua.. lyckades få honom o somna om iallafall till 7.
Han hade ingen blöja på sig heller.. hihi.. den har han även börjat ta av på nätterna nu så i
fortsättningen får han sova med byxor på sig.
 Idag är han pigg och glad och har precis ätit en stor tallrik med gröt. Hoppas han håller sig på den till sovdax
för vällingen är slut , och det dröjer ett tag tills Fredrik kan komma hem. Det löser sig =)

Idag skulle jag behöva ta mig till gymet , har inte varit där på 2 dagar =S men jag ställde mig på mammas
skakmaskin en kvart iallafall. Får höra med Håkan om han ska ner idag , måste ju få se nya konstverket oxå =D

Nu är det klart.. Från och med 31 Juli ska vi ha Julia hemma 3 veckor och hennes pappa 1 vecka och varannan
helg. Det känns faktiskt jättebra , äntligen kan man få ordentligt med tid med henne och få lite rutiner.
Inte börja om varje vecka som hon kommer hit. Min lillprinsessa! <3

Längtar som en tok o åka upp nu!
Men snart är vi på väg , och vi har ju lite o stå i tills dess.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0