Naturligt vacker?

Godkväll!

Sitter i skrivande stund vid min pappas dator ute på landet och har det lugnt och skönt!
Jag åkte med pappa ut vid halv fyra idag. Helt själv =D
Fredrik och Melvin är kvar hemma och har pappa o son tid. Dom har bytt däck på bilen idag , sånt där
som killar gör.. hihi =)
Det dofta gott ifrån köket , pannbiff med lök o kokt potatis. Mmmm!

Igår åkte Julia till sin pappa och är borta ända till torsdag , sen åker vi ju på fredagen. 6 dagar kvar!
Jag , Fredrik o Melvin tog en promenad ner till centrum igår kväll o handla hem lite gott till kräftorna vi skulle äta.
Jag passade även på o smita in på bolaget o köpa lite god cider o en flaska vin. Men de har jag med mig ut hit för
de gick inte åt igår. Men kräftor vart de , svenska och kinesiska.
Vi fick ett paket av Josefina med svenska kräftor och jag hade redan köpt kinesika.
Det är ett himla snack om svenska kräftor och va gott de ska va och går inte att jämföras.
300 kr för 1 kilo svenska kräftor (i normala fall när man inte har en kräftfiskardotter som bästa vän.. hihi) det va 10
kräftor i och jag tyckte att dom kinesiska som det va 21 stycken i och kostar 79:- va mycke godare. Hmmm.
Det är väl en smaksak =)
Vart ganska sent då Fredrik ska kolla på V mellan 22-00 varje fredag. jag fastnar visst där jag me även om jag tycker
att den serien verkligen suger! haha!

Fick sovmorgon imorse , gick upp kl halv elva =D
Gjorde mig iordning och åt frukost.. Fredrik åkte med Håkan ner till Gymet vid ett tiden då va det dax för lunch till
Melvin , det gick vilt till med maten idag så de va bara o göra iordning badvatten när han va klar o bära honom från bordet direkt dit =) han älskar o bada. Jag passade på o ta ett fotbad medans han badade och måla naglarna och sånt =)
Fredrik kom hem vid halv tre igen och lagade lunch , Kyckling med nydlar o chili.. hot hot hot! Men gott =)
Sen bar det iväg hit =)

Jag får höra ibland att jag är naturligt vacker!
Jag går upp på morgonen , tvättar ansiktet med tre olika saker och sedan en dagkräm , gör samma sak på
kvällen fast en nattkräm , ansiktsmask två gånger i veckan , en liten penna som man duttar på dumma finnar 3
gånger om dagen. Svettas som ett djur på gymet minst 4 gånger i veckan. Borstar tänderna med tandkräm som gör tänderna vita. Jag tvingar i mitt äcklig havregrynsgröt eller fullkornsbröd fast jag äääälskar vitt bröd med nutella på! Är detta naturligt? Då kan alla faktiskt! Det gäller att ta hand om sig själv. Naturligt för mig att något som bara
blir , som bara är så , och som man inte behöver anstränga sig. Missar jag en dag , så ser jag ut som vilken finnig, mullig tonåring som helst. Senaste meningen lät lite elak men så är det. Alla har vi gått igenom den perioden , jag väljer
bara att inte komma tillbaks dit!

Nu är det middag.
Ha en bra kväll , De ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0