Måndag

Godmorgon!

De vart lite ändrade planer , igår kom Fredrik o hämtade mig på landet.
Lisen va kvar med Melvin o Julia med morfar o Lena. =D
Så vid halv tre kom Fredrik så åkte vi till Arninge o handlade hem god mat som vi lagade tillsammans.
Vi hade en mysig kväll ensamma och pratade igenom massa saker som vi behövt reda ut.
Skönt o få sånt gjort då tiden inte räcker till annars.
Vi la oss ganska tidigt och fick sova heeeela natten! =D =) =D
Pappa o Lisen skulle komma hit med Melvin men pappa ringde vid halv åtta o berättade att Lena åkt in
med Sigge till akuten =( han har blivit dålig.
Så han hade ingen bil att köra hit Melvin så Fredrik är på väg dit nu och hämta Melvin.
Julia ska stanna till onsdag om de inte är nå allvarligt med Sigge förstås. =S
Julia har de så bra där , idag skulle hon få vara med Idolen Daniel hela dagen.
Även fast det är helt underbart att få lite tid för varandra och ensamtid ibland så saknar jag barnen väldigt mycke!
Men snart är lillprinsen hemma iallafall.

Min lillasyster Liz är en fantastisk människa och hon tvekar inte en sekund när man ber om hjälp.
Ställer alltid upp och utan henne hade fritid inte funnits i mitt liv och det är
så viktigt för mig. Tack för att du finns! *puss*

Idag blir de nog en lugn dag . ska tvätta och städa och sen ska man ta sig ner
till gymet oxå! Idag blir de nog cykeln ner så får Melvin sitta med på cykeln , de tycker han är roligt =)
Mamma jobbar på barnpassningen ikväll så han får vara där när jag tränar.
Ska få med mig Josefina oxå hade jag tänkt. Kul o träna tillsammans med någon.
Fredrik tränar inte lika länge som jag och inte ens på samma våning så även om vi åker dit tillsammas så ser
vi knappt varandra ändå.

11 dagar kvar! Längtar längtar längtar!

Min stora passion här i livet är Reagge. Musiken får mig att må så bra!
Jag brukar åka på Reagge festivalen men sen jag träffade Fredrik har jag inte varit där , ena året va
de så nytt mellan oss och han är inte intresserad av reagge alls , och jag ville hellre va med honom =)
Andra året va jag gravid.
Men i år , som jag tänkt att jag skulle strunta i men så såg jag att min stora idol kommer!
Junior Kelly!
Festivalen är i 3 dagar men jag ska åka dit bara på Fredagen när han är där och
dessutom en annan favorit , Don Carlos, och Lena erbjöd sig att betala =)
Så 7 augusti är de Reagge för mig!
Jag ska försöka få med mig Håkan för han gillar oxå musiken och han skulle nog trivas där.
Vi pratade om de förut och jag ska nog kunna övertala honom o slita sig från Josefina en dag ;-)
Så kan Josefina o Fredrik sitta här o lyssna på Rock o shlager.. haha..


Nej om man skulle passa på o vila en stund till innan dom kommer hem , så har man lagt på sig energi
för hela veckan sen =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0