Jämna plågor...

Kom hem ifrån tandläkaren för en timme sen ca.
Fick en akuttid då jag såg att mitt tandkött försvunnit vid en tand =O
Inflammation i tandköttet och jag bortsar tydligen för hårt med tandborsten.. hmm.. dom blir väl inte rena annars? =)
Men men , kalaset gick på 400 den här gången och en tid för en mer grundlig genomgång i augusti.
MEN.. jag hade 600 kr tillgodo.. nån ny grej för oss mellan 20-23 år. man får 300 i tandläkarbidrag varje år och eftersom
jag inte nyttjat den innan så hade jag 600. Perfekt =) För det va inget jag såg fram emot att lägga pengar på just nu.
Och föresten , de gjorde så fruktansvärt ont! Misshandel är vad det är.. =( skrapa och stöka där det är inflamerat.
aj aj...

Julia min lilla prinsessa är hemma , Fredrik fick ta emot henne när hon kom och hon va så trött
så hon hade gått och lagt sig , väckte henne när jag kom hem för jag ville ju pussa o krama på henne!

Nu kommer mamma snart så ska vi åka dit och äta tacos.
Julia ska plocka smultron och hoppa på studsmattan och kommer nog somna gott ikväll , de brukar hon göra
efter en dag hos mormor. =)
Lisen följer med oss hem sen och sover här inatt , skönt o slippa stå här själv imorgonbitti med allt som ska
göras innan taxin kommer!

Fredrik och Håkan åkte när jag kom hem.
Så nu har dom väl en 5 timmar kvar.. fy så trist o åka bil! , skönt o sätta sig på planet imorgon!
Lyfta... plana ut.... landa.. allt på 55 minuter. Smidigt!

Ha en fortsatt bra dag!
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0