HAHA

Jag läste precis de mest pinsamma någonsin!
På en blogg....

hahaha.. jag önskar att jag kunde dela de med er.
Jag kan iallafall säga att det handlar om 2 personer som inte tycker om mig , och dom gör bort sig så fruktansvärt mycke när dom ska försöka tala illa om mig. Jag visade de för mamma häromdagen och hon höll med , de finns bara ett ord.
Pinsamt!
Så där skrattretande. Ni är för härliga när "ni bryr er sååå mycke" =D

Jag är lugnare nu. Har fått duscha o gjort mig iordning , Melvin sover och när han vaknat ska vi åka med mamma o Daniel till täby o shoppa födelsedagspresenter till Melvin som fyller 1 år , nästa söndag =O tiden går så fort. hua!
Daniel skulle även shoppa kläder.
Sen hem och så kommer Rebecca hit , middag och vin =P
Kunde övertala henne o sova över så vi kan dricka lite gott. trevligt!

Saknar dig Fredrik!

Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: myran

Nu börjar jag lessna riktigt mycket. Sen vi pratade sist du och jag har du inte exicterat för mig längre. Det jag skriver om i min blogg handlar verkligen inte om dig. Jag har EN KUSIN jag syftade på. Hon är länkad från min sida. Be my guest att kolla in hennes sida. Joline har träffat henne med så det är henne vi sitter och driver med. Jag hoppas för min egna del att detta är sista gången jag ens behöver skriva något till dig. Löjligt att du ska behöva ta åt dig av saker du inte ens har med att göra. Tack och hej!

2009-07-30 @ 19:36:07
Postat av: sara

Va kul att du läser min blogg Johanna =) lustigt att du tar åt dig , du behöver inte förklara dig för mig. Men va tråkigt de måste vara att inte ha någonting o skriva om så du måste driva med andra. Själv funderat på o ta bort din då kanske? Men lite sött är de faktiskt.. eller sorgligt.. =D Tack och hej!

2009-07-31 @ 10:19:18
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppenbarligen har du tittat in på min med och dessutom trott att det jag skrev där handlade om dig. Så var inte fallet. Ta inte åt dig.

2009-07-31 @ 12:21:30
Postat av: Rebecca

Tack för en mycket trevlig kväll/morgon, måste göra sånt oftare tycker jag! Snaaart bär det iväg till Järvsö. Kramar

2009-07-31 @ 12:35:48
Postat av: sara

Tack själv Rebecca! Hur kul som helst!absolut , en dag i veckan , minst! =)

2009-07-31 @ 18:34:40
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: sara

Klart jag läser din blogg johanna. Ibland för att hålla mig uppdaterad om mitt eget liv men oftast för att den är så underhållande =D

2009-07-31 @ 18:36:39
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: du vet vem

Vill säga till dig "johanna" eller vad du nu heter. Att jag tycker du är sjukt patetisk som driver med folk på din blogg. Mår du bättre utav att "tro" att du sårar andras känslor? För du kan sluta med det, för jag tror inte sara tar åt sig ett skit ifrån vad du har att säga. Och du säger att hon inte ska ta åt sig, vem fan har sagt att hennes text handlade om dig ifrån första början? PINSAMT!!!!!!! tack och hej..

2009-07-31 @ 19:42:14
Postat av: myran

Dethär är bara löligt. När hon kopierar text från MIN sida är det rätt uppenbarligt.

2009-07-31 @ 20:03:49
Postat av: sara

ja vad säger man... skönt att du förstod de äntligen. 1-0 till dig!

2009-07-31 @ 20:41:30
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: myran

o en kram till dig haha!

2009-07-31 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0