Godmorgon!

Torsdag förmiddag, gick upp tidigt idag för att Fredrik skulle få sova.
Men väckte honom efter en timme för de är så jäkla jobbigt o vara hos någon annan när alla sover
o Melvin för ett jäkla liv o.s.v så Fredrik gick upp arg som ett bi.. hihi.. han får faktiskt vara själv en hel vecka snart
så de kan han ta tycker jag! =P Nu är han pigg och glad o Melvin sover.
har precis tagit en dusch och nu sitter jag här igen.
Idag ska vi åka till Rolle & Kickie igen, de är så mysigt där så de längtar jag till.

Julia åkte hem med mamma o D&L igår kväll. Jag och Fredrik körde dom till flygplatsen och sa hejdå där.
Vi va ganska strressade , en väg som går här utanför till flyplatsen va tidigare ett militärområde och avstängt men nu
har de lagts ner och dom som bor runt omkring här får köra där men det finns en kedja man måste låsa upp och när
vi kommer dit får vi inte upp låset! =O någon som ville va rolig och lägga in något i låset. suck!
De va bara och vända och ta den långa vägen , vilket vi inte hade tid med egentligen.
Väskorna ska vara inlämnade 40 minuter innan avgång och vi va där 20 minuter innan. Men de löste sig och dom kom
med planet. När jag satte mig i bilen så började jag storgråta , jag fick sån fruktansvärd separationsångest =(
Jag såg Julia framför mig som vinkade hejdå o skrattade och hon va så glad, åh ursch va jobbigt de va!
Men Fredrik pratade mig till andra tankar och hon har de så bra med mormor o D&L.
Så mysigt när dom va här oxå så de blir tomt utan dom nu.

När vi kom tillbaks så hade Daniel precis kommit fram hit. han bestämde sig igår morse att åka hit redan då
så vi satt uppe o kollade två avsnitt sopranos som kom ut igår och grabbarna drack lite öl och jag en cider.
Gjorde iordning lite tortillachips med smält ost.. mmm.. !
Vi va trötta allihoppa o la oss vid elva.
Melvin va kvar här med Hasse & Lena medans vi körde till flygplasen och de hade gått hur bra som helst.
Tills vi kom tillbaks , då blev han ledsen. Men nu känner jag mig lugn för imorgon iallafall , då ska han få vara här
medans vi går på stråket. De ska bli väldigt kul!

Igår va de fint väder igen så jag , Fredrik , Melvin , Julia , Mamma , D&L hade en heldag inne i stan.
Shoppade och fikade. Jättemysigt. Jag hittade ett par skor på rea och en klänning på rea. perfekt =)

I förrgår åkte vi till Dollarstore och fyndade , köpte hem lite saker som medel o diskmaskinstabletter och sånt som kostar
skjortan normalt. Vet inte riktigt om de vart värt de i slutändan eftersom de tog en evighet o åka dit. Men de
va kul o komma iväg en stund iallafall =D

ursäkta röran , hoppar mellan dagarna.. haha.. så får de va =) Skitväder idag igen. Men de blir nog en bra dag ändå!
De är så skönt och stilla här ute på lövtorpet.

Nu ska jag ringa hem till mamma o se om Julia vill prata en stund =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0