GODKVÄLL SKITVÄRLD!

HAHA!

Så känner jag faktiskt.
Slå ihop en Sara och en Fredrik och de blir en jäkla massa otur.
VAD kan vi möjligen gjort för ont för att förtjäna detta efter allt slit och släng o fläng o stess o oro o allt vad de är?!?
MEN vi grejar de här också!
Jag och Fredrik klarar allt tillsammans och vi har slitit allt för ont för att de inte ska bli nå bra av de här!
Jag räcker min hand till ödets väg och den brukar inte svika.

Jag åkte med min kära vän Josefina och hennes syster till täby centrum idag.
Fredrik tyckte jag skulle unna mig en dag där i lugn och ro och köpa mig något fint.
Precis som jag står och håller en otroligt snygg kjol framför mig och tänker att den kan passa mig kommer
detta oväntade skitsamtalet från Fredrik (inte själva grejen att fredrik ringde utan själva innehållet) och mitt
sunda förnuft sa "jaha de va den kjolen , häng tillbaks" Men mitt ego var för stort och jag köpte den ändå.
Så det så!

Igår vart de ett gympass , dusch och bastu.
Jag åkte dit o hem med Håkan.
 Fredrik med Melvin som vi lämnade på barnpassningen och som Fredrik hämtade när han va klar.
När vi kom hem stod Josefina i vårat kök och det serverades en väldigt god wok med nudlar o kyckling. =P

När jag kom hem ifrån täby centrum idag lagade jag en pastasallad med salami , pepparpesto , soltorkade tomater
och körsbärstomater. Mumma! Sen va de dax för Fredrik och åka till gymet med Håkan och jag o Melvin stod o
kollade på blixtar , shit vilket oväder. De skakade i fönsterna! Men jag tycker de är lite mysigt faktiskt.
Eftersom vi inte har någon bil som fungerar och de va för regnigt för o cykla så tog jag mig inte till Gymet idag men jag
blev hämtad av mamma efter att Fredrik kommit tillbaks så tränade jag hemma hos henne istället.
15 minuter på vibrationsmaskinen och en minut på spikmattan fick räcka för idag! =)
Mamma körde hem mig igen , en halvtimme senare när jag
och Fredrik är klara med våran kvällsfika och jag ska gör välling så ser jag att den nästan är slut!
Kl va över nio och de är lite långt o cykla till närmsta affär som stänger tio.
Så jag ringer mamma igen , hon hämtar mig och vi åker till kragsta , köper välling och massa god frukt och
keso som kommer att bli lunch imorgon!

Här hemma är det nyttigt som gäller nuförtiden , de ska va fibrer o fullkorn , nyckelhålsmärkt och allt vad det är.
Frukt hela tiden för o försöka stilla de där förbannade sockersuget jag har HELA TIDEN!
Och någon sorts träning , minst en gång om dagen!
Jag tycker vi är ganska duktiga och strandkroppen smyger sig fram sakta men säkert , även om jag har en bit kvar.
Men what the hell , jag har fött två barn! Så lite rund om magen har man rätt o vara! =D

Är det viktigt att vara i god form? - Rund är en form , så god som någon!

Imorgon kommer Julia hem ifrån Morfar , hon har haft de så bra men i senaste samtalet sa hon att hon
längtade efter mig. Snuttan! Jag längtar så efter henne oxå! Hon hade önskemål att få måla så jag ska leta fram
lite färger och penslar tills hon kommer hem. Kanske blir en konstär av Julia , hon älskar o måla och är så duktig!

Vid elva tolv ca bär de iväg till Gymet med Josefina imorgon, jag har satt upp ett mål att stå på crossen
MINST 20 minuter innan jag börjar styrketräna. Jag brukar svettas som en gris(hur en sån nu svettas) efter 10. Men jag ska! =)

Men nu ska jag gå och sova faktiskt!
Hoppas att de är fint väder imorgon!

Natti Natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0