Furan..

Älskade landställe!
Här befinner vi oss sen igårkväll.
Kom fram vid halv nio ca. Stannade på vägen och handlade så de tog lite tid.
Men nu är vi här och vi har haft en lugn  o skön dag.
Vart måttligt förvånad när jag vaknade o hörde Julia sitta o prata med morfar ute på altanen ,
de va alldedes tyst i huset för Lena va ute med Sigge o daniel o Lisen sov.
Kl va kvart i 8 =O
Skönt o sova ut!
Solen va framme hela förmiddagen och vid tio åkte Julia o Lena in till Norrtälje o handlade.
Medans dom va borta somnade Melvin o sov i lite över 2 timmar.
Kors i taket!
Han trivs här ute. Skönt för mig o få lite ensamtid oxå , de behöver jag.. verkligen!

För övrigt ganska nollställd, känner mig lite besviken o ledsen idag.
Men nog om de =)

Jag älskar mina underbara barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0