Fredrik.......

........ Jag önskar du va här nu.... :`(

Kändes så tomt o trist här så mamma kom och hämtade mig och Melvin så åkte vi hem till henne , tog med mig lite smutstvätt som jag började tvätta igenom. Daniel och jag friterade pommes och åt nybakade bullar =P Kollade nya gymet som dom gjort iordning på övervåningen. Men efter någon timme så va jag tvungen o ringa dit mamma igen som åkt till en kompis för jag hade fått nog av att springa efter Melvin =S De är lugnare hemma. Han kom aldrig till ro o sova heller. Så nu är vi hemma igen. Gav Melvin lite välling och så somnade han direkt. =) Pratade precis med Fredrik , jag saknar honom såååååååå mycket =( Men dom som vet säger ju att de är bra o längta efter varandra =D Jag åkte ifrån min tvätt oxå.. hmm.. Mamma är så snäll o sa att hon skulle plocka ur den sen.

Ska nog gå och lägga mig snart , lika bra om de ska bli som inatt =S Men först ska jag se klart på de här fruktansvärt pinsama programmet som jag inte kan låta bli o titta på. Paris Hiltons New BFF.. är de på riktigt?? =O haha.. jaja , hon har ju tittare iallafall , jag b.l.a. Men jag förstår henne , de måste ju vara jätte svårt o få vänner när man är mångmiljardär och känd i hela världen. Sicken otur.

Här kommer lite bilder från semestern..

Liten Melvin springer på Arlanda

Glad Julia flyger flygplan

Bada i kalla poolen


Badbalja till Melvin vart de..


Båttur med Tomée , arga barn , trött mamma & pappa .. hihi

Ute o Leker på farfar o kickies tomt


Nej vet ni vad , jag får fortsätta imorgon , varje bild tar flera minuter o lägga upp och de orkar jag inte med just nu , jag sprarar mitt tålamod till annat. Nu blir de cigg , göra sig iordning , sen tack o godnatt.

Natti Natti..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0