Fredag

1 VECKA KVAR! =D

Fredag nästa vecka kl 09.00 går vårat plan till Frösön och jag längtar så jag blir tokig!

Jag hoppas de blir fint väder! =)

I onsdags var jag på mitt KBT möte nr 3. Jag va ju inte där förra veckan. De gick bra iallafall =)
Nu dröjer de till den 28.e nästa gång eftersom jag är borta till den 27.e
Tränade tidigare på dagen med Josefina.
Igår va de Torsdag och de va skitväder hela dagen så våra planer att gå men till mamma o plocka smultron
blev inte av , tyvär ser de likadant ut idag =(
Tvättade igenom all smutstvätt och vek allting och sen iväg o träna med Håkan.
Hem o laga middag , igår vart de lax i ugn med lättcreme fraish och fetaost med broccoli till.
Fick hem proactiv igår så nu ska jag bli av med dom här satans finnarna som jag börjat få senaste året. =(
Huden känns så ren =) Hoppas de fungerar nu!

Idag åker Julia till sin pappa och är där till nästa torsdag.
Blir träning lite senare när H & J är tillbaks ifrån IKEA och sen ska jag o Fredrik äta kräftor. Nam nam!

Nu ska jag passa på o vila en stund tills Fredrik ska iväg.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0