Färdigpackat!

Kom hem vid sex tiden efter god middag hos mamma , bus och lek och goda smultron.. och jordgubbar =)
Julia i duschen , borsta tänderna , kolla film o somna.. Melvin somnade vid åtta och Lisen kom hit strax innan.
Fick för mig att jag hade en turdag och åkte med mamma ner till centrum och handlade två trisslotter. 75 kr.
Hmm.. lite tur , gick inte back iallafall =D
Jag och Lisen har suttit och degat framför tv:n hela kvällen , plockat lite här hemma, skönt o inte komma hem till
kaos. =) Har precis gjort en ansiktsmask och packat de sista grejerna.
Nu känner jag mig lugn och redo att resa.
Fredrik och Håkan kom fram vid åtta tiden och resan hade gått bra. =)

Nu ska jag borsta tänderna , ringa till Fredrik och sen sova..

Imorgon är det dags! Blir förmodligen en hektisk morgon men jag har alla kläder framme och köpt hem en enkel
frukost så de ska nog gå smidigt och bra. =)

Kommer kanske uppdatera lite uppifrån men annars hörs vi när jag kommer hem!

Ha de så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0