:`(

Nu börjar de faktiskt kännas riktigt jobbigt. =(
Men jag har bestämt mig för att bespara Fredrik de ikväll och jag hoppas han har de roligt.
Jag saknar honom fruktansvärt mycke iallafall , längtar tills på fredag när Julia kommer hem iallafall. =)

Mamma åkte hem för en timme sen ca , hon kom hit och höll oss lite sällskap ett tag.

Dagen har varit enkelt beskrivet gnällig. =S Melvin har inte alls varit på bra humör idag , tänderna som stör antagligen.
Men han va i sitt esse ett tag när mamma kom hit. Hur glad som helst. Tur de så man vet att de inte är nå fel =)

Imorgon blir de middag med Rebecca! Vi har massa skvaller så vi blir nog sittandes uppe en stund. =)

Nu , tack o godnatt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0