Borta bra , hemma bäst!

Hemma efter 10 fantastiska dagar i östersund.
Tack Lena , Hasse , Rolle & Kickie för allt. Vi har haft de så bra hos er! =)
Flög hem igår kväll , planet skulle gått 19.20 men va försenat till 20.05 så jag och Josefina tog en fika medans vi
väntade på planet. Melvin va inte alls nöjd med o vänta och sen flyga så vi fick en egen sittrad den här flygresan oxå =D
Men de gick fort , 45 minuter så va vi framme. Lena hämtade oss på Arlanda och så körde vi hem Josefina och sen åkte vi hem. Lena sov kvar här och åkte vid halv tio imorse.
Mamma hämtade mig och Melvin vid elva så åkte vi och storhandlade.
Jag ÄLSKAR o storhandla. Nu är de fullt i kyl o frys och skafferi. =P Men jag är ju själv nu med Melvin så de går nog inte åt något tills Julia kommer på Fredag.
Fredrik är ju kvar i östersund tills på måndag. Jag saknar honom redan så de kommer bli en lång vecka =(

Fredrik du är underbar och jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Jag längtar så tills nästa onsdag! ;-)

Jag har så fina bilder ifrån Östersund som jag ska lägga över på datorn snart så jag lägger in lite bilder senare idag.
Har varit en ganska jobbig natt då Melvin vridit o vänt på sig hela natten och inte fått nå ro så jag är rätt seg idag.
Ställde in mitt kbt möte idag så de blir nästa tisdag istället.

Det är lite blandada känslor , trist och åka hem för de har varit så mysigt men de är så jäkla skönt o komma hem!
Här kan jag sätta mig i fotöljen medans Melvin springer runt , de är lite jobbigt hemma hos andra eftersom de inte är
anpassat för Melvin som det är här hemma. När man är hos någon annan så får man ju springa efter Melvin hela tiden , överallt..hua.. Och ni som känner min son vet att han är inte still många sekunder =D

Om någon timme ska jag o Melvin gå hem till mamma. Kanske sover över, De är så tomt här utan Fredrik och Julia. =S
Melvin sover nu och jag ska nog göra desamma tills han vaknar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0