2 ÅR! =D

Får bli ett långt inlägg idag antagligen , har lite att ta igen. =)

Lördag!
Gick upp rätt tidigt och jag o Fredrik åt en god frukost tillsammans.
Åkte till gymet kl tio o tränade till halv tolv , de hade gått bra för Melvin på barnpassningen.
Han hade haft fullt upp o kolla på alla andra barn o inspektera alla leksaker dom hade där =)
Efter träningen tog jag en dusch o satte mig i bastun ett tag.
Kom hem o gjorde oss iordning för att sen åka till Furusund.
Där hade vi en överraskningsfest för bonussyster Bellis som fyllt 30!
De va jättetrevligt , fint väder , god mat och god dryck =P Melvin fick en ny kompis Rosch! =D
Bella hade önskat sig verktyg så vi köpte polygrip o skiftnyckel och en flaska vin =)
Hon hade fått slagborr och skruvdragare av pappa o lena så nu behöver hon inte låna verktyg längre .. =)
Micke o Carro kom dit senare , vid sex ca och då åt vi allihoppa och min kaka som jag hade med mig
var mycke uppskattad =P
Vid halv tio åkte M & C hem och vi åkte en halv timme senare ca hem till dom o när vi kom dit vid halv elva
så stod grillen igång och det serverades gott kött med pommes o sås kl halv tolv =)
hihi , dom är vana att äta sent men de kändes lite konstigt o äta den tiden.
Grogg för mig o Carro och öl för grabbarna. =D
När kl va halv två va de tack o godnatt för mig, helt slut! Somnade trots de inte förän vid halv tre.
Kl sju vaknade Melvin o de va dax o gå upp , lite halvsega gick vi upp och åt frukost iallafall.
de va skinade sol o vackert väder ute så vi va ute hela förmiddagen o myste på tomten.
Kl tio ville Melvin sova så då gick vi o la oss alla tre , sov till tolv och när vi gick upp då va M & C vakna oxå.
Jag o Fredrik spelade lite badminton o solade.
M & C åkte iväg o handlade lunch (kebab) och hade med sig ett par tuffa solglasögon till Melvin när dom kom tillbaks,
Strax efter lunch begav vi oss hem!
En jättetrevlig kväll/natt/dag med storebror o fru! =D

Resten av söndagen vart lugn och vi gjorde inte så mycke mera.

Måndag började lugnt den med till Josefina ringde o sa "Ska vi bada?" ja visst =)
Tio minuter senare va vi iväg och vi solade o badade , hur skönt som helst!
Pratade om alla världsproblem och vi löste inte många av dom men de är skönt att vi har varandra! =D
Lena kom hit när hon slutat jobba o skulle sova över här.
Vi åt chili con carne med baguett och sen kladdkaka =P
Vi hamnade alla i paltkoma och de vart en tidig kväll!

Igår satt jag och Melvin på balkongen halva dagen o njöt av vädret , så fint!
Jag och Håkan kom överens om att köpa en ny mobil till Josefina så Håkan va iväg o köpte den igår.
Hon vart jätteglad när hon fick den igårkväll =D
Nog såg jag att tårarna va påväg ;-)
Hon behövde en och hon förtjänade en! så det så! =)
När jag drog fram förslaget för Håkan va han inte långsam o säga ja , hon är hans queen och han behandlar
henne verkligen så , helt otroligt o se denna fantastiska försändring som blivit med honom.
Eller så är han bara sig själv nu =)
Kvällen bjöd på några dagens med Josefina på balkongen o de va väldigt trevligt!
Håkan kom med Mc donaldsmat vid halv nio.. mumma!


Vi kom överens om att vi skulle ha en heldag med bad o sol idag , vart är solen????
Dagen kunde ju inte börja sämre , faktiskt =(
Hoppas de spricker upp.
Fixade både badblöjor och simstol till Melvin igår så han oxå kan bada =)
Får se hur dagen blir.

Börjar räkna ner nu! 16 dagar kvar tills vi åker. längtar!!!!

Kl 16.15 har jag KBT möte nr.3 =)
Får se vad de har att bjuda på idag.

Idag firar jag och Fredrik 2 år tillsammans =)

ha en bra dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0