ja så får de bli..

Jag har aldedes för mycke o ta igen och de skulle bli så mycket att skriva om jag börjar där jag slutade.
Så ni får helt enkelt missa just den perioden i mitt liv , men ska från och med nu bli bättre på att uppdatera.
Igår va en konstig dag , fick en ångestattack i förrgår och gick hela dagen igår o va rädd att den skulle komma tillbaks.
fruktansvärt jobbigt. för er som inte vet vad en ångestattack innebär så ska jag förklara.
Den kommer helt plötsligt utan förvarning och utan anledning , hjärtat börjar slå fortare o hårdare , de blir tungt o andas
och man blir yr i huvudet. Och tillslut tappar man all kontroll och tror att man ska dö . tappar verklighetsuppfattning.
ursch!
kom aldrig tillbaks!
Idag är det iallafall mycket bättre. Jag och julia va ute och lekte i lekparken på förmiddagen , johanna va med en stund.
Vi vart bjudna hem till Josefina idag på middag , jätte mysigt.
God mat och vin.
Jag o josefina o anders satt och pratade om allt mellan himmel o jord medans fredrik , andreas o melvin satt o tittade på handboll. Julia sprang runt som en galning o lekte med leo. busungar!

Melvin sover , julia sover....nästan =)
så nu ska jag gå o lägga mig.

imorgon ska vi hem till min bror micke o fira honom som fyller på tisdag.
sen kommer pappa o lena hit senare på kvällen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0