Vilken dag...

Idag vaknade Melvin kl 05.15 , känner att den här dygnsrutinen jag skulle få in går åt helt fel håll.
Somnar senare o vaknar tidigare =S skulle de inte va tvärtom?
Han somnade iallafall om vid kl 6 så jag kunde sova en stund till.
Har sjukt ont i halsen idag så jag knaprar halstabletter o är lite ledsen över att jag inte kan träna.
Men de är bättre o vänta.
Innan julia skulle till dagis va jag världens jobbigaste mamma , frågade hundra gånger om hon mådde bra , kollade tempen o lös i halsen på henne. Hon va så himla grinig så jag tänkte att hon kanske oxå va dålig , men hon va nog bara morgontrött =)


Dom ringde idag o sa att våran nya kyl & frys kommer mellan 8 -10 imorgon förmiddag. skönt!
då kan vi plocka in maten ifrån balkongen =D

Melvin sover och Fredrik är och tränar , han va och fixade sitt träningskort idag efter han lämnat Julia på dagis , jag orkade bara inte gå imorse så de fick bli bilen =) Men när fredrik kommer tillbaks så ska vi ta en promenad till centrum o handla lite innan vi hämtar Julia vid två.

Har betalat räkningar idag , tråkigt!
Har även vikt massa tvätt som jag tvättade för två dagar sen , oxå tråkigt!
Nog med gnäll för idag.

Nu ska jag ta en kopp te och titta lite på tv medans det är lugnt o tyst här hemma =)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Jag läser din blogg varje dag =) och undrar en fråga, Fredrik, jobbar inte han? Kram Sofia

2009-02-19 @ 14:49:41
Postat av: Sara

hihi , kul fråga .. Fredrik står mellan två jobb skulle man kunna säga ;-) vem är du då sofia? fortsätt gärna läsa min blogg. =D

2009-02-19 @ 18:06:51
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0