Torsdag kväll

Hemma från gymet o jag är toktrött!
Lisen är här och vi sitter o tittar på tv , ska kolla på lyxfällan. De programmet får än att tycka att man själv faktiskt sköter sin ekonomi väldigt bra. Hellre lite pengar på kontot än massa skulder på banken o allt va det kan vara.

Melvin har precis somnat så har jag tur sover han för natten nu så efter programmet går jag o lägger mig jag oxå =)
Jag har precis bäddat om i sängen och de är så skönt o lägga sig i nybäddad säng med nytvättade lakan.
Jag måste bara berätta vad min kära sambo gjorde inatt.
Jag skrattar år de idag men inatt va jag så förbannad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
De är så här , Fredrik har senaste tiden varit lite orolig på nätterna , pratar i sömnen o sånt där. Här om dagen när vi småbråkade lite o jag trodde han va vaken svarade han mig med " du o jag ska inte behöva bli osams för att det utsetts en ny lagkapten" haha.. ja så har han varit MEN inatt......
Jag gick upp vid tre tiden o gjorde välling till Melvin och eftersom han redan låg hos Fredrik så gav jag flaskan till honom så han kunde mata honom , När Melvin somnat om så skruvar Fredrik isär flaskan o häller vällingen som är kvar ÖVER MIG!!!
Åh jag va så sur! o trött!
Men som sagt , lite kul är de så här i efterhand. =)

Jag har sagt åt honom att om de händer nå mer så blir de o flytta ut till soffan för honom =D

Nej nu ska jag titta lite på tv sen sova som sagt , Imorgon blir de antagligen ett morgonpass på gymet med Emma.
Får se hur det passar in med Fredriks tider. och sen ska jag hämta lillprinsessan!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0