Torsdag igen, fast senare.... =D

Vart ingen promenad idag , jag känner mig lite vissen o Fredrik har tränat armarna för hårt.. hihi..
Så vi har bara tagit de lugnt idag.
Hämtade Julia kl två och hon verkar inte helt ok hon heller.
snart är de läggdags iallafall så vi får se hur natten blir och hur hon mår imorgon.

Jag har fått ingefära av Emma som jag nu har kokat o druckit så nu ska jag bli frisk ,
De har Emma lovat ;-)

Julia blir nog uppe lite längre idag , morbror ringde precis o sa att han blir sen och han har lovat julia o komma o hälsa på ikväll , hon står här otåligt o frågar efter honom varannan minut. Men snart.
Bad honom även köpa hem något gott till mig =P han va förbi en snabbis med inbjudningskorten till julias kalas förut.
Dom blev jätte fina! Dom går iväg imorgon och det blev på nickis i täby. kul!

Jag är lite orolig för min mormor o morfar som krockat med bilen idag =(
Förhoppningsvis hör jag mer om dom snart och jag hoppas dom mår bra och om inte att dom gör det snart!
man vill ju så gärna att alla runt omkring än , nära o kära , alltid ska få må bra.

Nu ska jag ta och dricka lite mera ingefära och vänta på att lillebror kommer med godis =D
Fredrik har bandyträning ikväll men för mig blir det en tidig kväll.

hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maja

Krya på dig vännen! <3

2009-02-19 @ 22:20:59
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0