Tisdag

Kul o höra att det är folk som läser min blogg =) vart är kommentarerna då? ;-)

TEST:
Pappa läser du min blogg? (väntar svar)

=D

Tisdag morgon , jag är sjukt taggad inför imorgon , då börjar jag träna. ska bli så skönt o komma igång , Jag va nere på gymmet igår för att öpnna medlemskap men då ingen som va där visste om jag skulle få billigare för att mamma jobbar där så skulle någon ringa upp mig idag. hoppas dom kan gå ner lite i pris , de är inte billigt.
Men värt de!

Min kära granne är nere i tvättstugan o kommer upp på en kaffe... nu =)
skriver mer sen , ja jag vet , misslyckades med de igår oxå. *skäms*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men dom kanske inte vågar skriva juh... du kan ju vara läskig ;)

2009-02-10 @ 17:44:44
Postat av: Sara

Senast jag kollade mig i spegeln såg jag en mycket försynt snäll liten flicka och förstår inte alls vad du menade tills det plötsligt började växa horn i pannan på mig och de rök ur mina öron , så jag förstår.. mycket läskig , som tur är har teknologin inte kommit så långt än så jag på något sett skulle kunna skada någon via datorn.. så fortsätt skriv. =)

2009-02-10 @ 19:09:12
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0