Tisdag

Godmorgon!

Idag va vi uppe vid halv sju , Melvin är pigg och glad o springer runt här i gåstolen och tuggar på Julias tunika som han dragit ur tvättkorgen, och Fredrik har precis åkt.
Jag trodde jag skulle vakna med världens träningsvärk , men inte då! Jag vill ju få träningsvärk för att veta att jag faktiskt gjort någonting och igår körde jag bara armar o mage så jag borde känna någonting. men men.
de va iallafall väldigt skönt o träna igen , kom dit vid kvart i fem , lämna Melvin hos mamma på barnpassningen sen gick Fredrik och lillebror Daniel o körde fria vikter och jag o Josefina gick upp till motionsrummet.
Fredrik tränade en timme ca så han hämtade Melvin och åkte hem och Jag o Josefina solade efter träningen sen duscha och basta. hur skönt som helst. Man behöver verkligen den tiden för sig själv ibland. Vi stannade på China o köpte med oss mat hem. Va hemma vid halv åtta.
Melvin hade varit jätteglad första 45 minuterna på barnpassningen men sen skulle mamma torka näsan på honom , sen va de kört.. haha.. de är de VÄRSTA han vet. han va hysterisk i tio minuter tills de kom en annan pojke dit då vart han glad igen o satt o tittade när han hoppade runt o lekte i bollhavet.

Melvin saknar storasyter , står vid dörren till hennes rum o kikar in , ser verkligen ut som om han tänker "vart är hon?"
sötnos!

Johanna kom till gymet när vi va klara , och köpte sig ett träningskort =D bra där!
Kul om man är lite fler som tränar , kan peppa varandra liksom. =)

jag va även hos frisören igår , jag kan säga att det är inte ofta jag är där o de såg hon =)
Jag är jättenöjd , nu känns håret friskt o fint. jag ringde min lillasyster vid halv elva för o fråga om hon ville följa med mig o ta hand om Melvin medans jag klippte mig , så här såg vårat samtal ut =D

LISEN- kl är HALV ELVA vad vill du??
JAG- tänkte höra om du vill följa med mig till frisören o kolla melvin , så skulle jag kunna köpa någonting till dig om du är sugen på nå speciellt eller så =)
LISEN - tror du jag är nån jävla åsna som behöver någonting för o gå med?

hahaha.... morgontrött o arg tjej!
Hon kom iallafall och hon blev gladare sen =)

Ikväll kommer lena hit o ska sova över , hon skulle ha med sig morötter o gurka med dip , gott! =)

Nu ska jag ringa Emma som precis slutat jobba o fråga om hon vill komma upp o äta frukost med mig =)
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hej min kära svärdotter.

Låter jättebra att du får lite egen tid det behöver man, kul att johanna oxå skall börja träna själv skulle jag behöva träna hela dagarna ha,ha.Men jag har i alla fall börjat en kurs i italienska o det var inte att leka med svett,svett. Hur som helst så trodde inte jag att jag nån gång skulle skriva så här mycket på en dator o det är ditt fel ha,ha. Allt har kommit oss så mycket närmare sen du visade oss det här,o ni är det käraste vi har. Stora kramar från oss Farmor Lena o Hasse.

2009-02-24 @ 16:20:29
Postat av: Sara

hihi , bra att du skriver! Det är oxå en sorts träning! =) Ja det är bra med en blogg , även om vi inte gör allt för spännande saker jämt så är de ändå våran vardag och det kan ju va kul o läsa =) italienska , kul! låter man så där arg även fast man inte är ifrån italien? haha. kramar!

2009-02-24 @ 16:30:13
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Jonte Myra

ÅH, vad jag längtar. Har nya skorna på mig också. JIPPI!!!!!!! Imorgon kör vi. NOOOO MÖÖRSY=)

2009-02-24 @ 20:00:56
URL: http://jontemyras.blogg.se/
Postat av: Lisen

Jag ber om ursäkt för att jag var så otrevlig.. men när jag sover och någon väcker mig så är jag inte världens trevligaste. Men du vet ju att jag älskar dig, det är väll ändå det som är huvudsaken :)

2009-03-02 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0