Tidig Onsdag


Godmorgon!

Melvin vaknar kl 06 idag igen =)
Han är jätte grinig o sur , för att han är trött, hmmm....
Lilla vännen , du får ju så gärna sova vidare. men nej =) upp o hoppa.
Han har ätit gröt men blev arg för att han inte fick äta själv. Så nu ligger han o slår på lite leksaker i babygymet.

Julia kommer hem idag vid 12 - halv ett , hon har de nog jätte mysigt ute hos morfar o lena.
Hon ville minsann inte åka hem igår och inte prata med mig i telefon. när dom frågade om hon ville prata med mamma så svarade hon "nej jag är upptagen" hihi.. Jag fick en godnattpuss genom telefon iallafall =)
Hon hade målat igår o skulle ha med sig teckningar. kul !

Fredrik ligger o pratar i sömnen =)

Johanna va precis förbi och tog en cigg med mig. Men nu har hon gått till bussen för o åka o jobba.

Ikväll blir de o träna igen , Julia ska få följa med o vara inne på barnpassningen , mamma jobbar där ikväll.
och hon brukar vara där när hon är hos pappa o tycker de är jätte kul.
Sen har jag o Josefina pratat om att ta ett glas vin ikväll.. mitt i veckan.. kors i taket..haha..

Får se hur denna dag blir , hörs sen.

Tillbaks =)

Julia är hemma och på ett j*vla humör. =S trots?  uppenbarligen.
Johanna är på väg hit och vi ska dricka en kaffe sen blir de o laga pyttipanna och sen gå ner till centrum o möta Josefina.
Julia till barnpassningen och vi till gymet. =)
Blir inge vin ikväll , lika bra de kanske =) rätt trött , o lär inte va piggare efter ett tvåtimmarspass på gymet. =)

Ny kyl & frys kommer på fredag! nice!

Nu är johanna här så jag skriver sen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Och klockan halv elva så kom dina underbara syskon lisen och daniel och hälsade på =)pussss

2009-02-18 @ 10:33:23
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Lisen

oj. det var jag som skrev det :)

2009-02-18 @ 10:34:28
URL: http://ballastihelauniversum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu har jag också hittat hit! Kul att läsa lite om hur du har det! Vi lär nog ses på gym o sim, är också där lite då och då... Va fuskigt, jag vill också ha anhörigsrabatt, ha ha.. Kram moster Lillan.

2009-02-18 @ 10:44:00
Postat av: Sara

KUL! äntligen börjar bloggen komma igång. ja visst är de fuskigt =P då ses vi säkert där! =D kram

2009-02-18 @ 11:04:04
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0