Sovmorgon

Fick sova till elva idag! KORS I TAKET! hihi

Jag o Emma hade SÅ trevligt igår , gott vin med ost o kex , o när vinet va slut hittade vi två cider , tiden bara flög iväg o helt plötsligt va kl två. =) med tanke på att man inte är 18 längre o faktiskt inte kan sova bort hela dagen efter så kände jag att de va dags o gå hem , vi hade nog kunnat sitta till morgonen. för de va som sagt jätte trevligt. pratade om allt mellan himmel o jord o jag o emma gör så sällan sånt här. så de måste vi absolut göra om!

Känner mig helt ok idag , fredrik är nere o handlar , min ansiktsskrubb va slut imorse så de handlar han , o brownies . =P
och pepsodent white now , rekomenderar stort! man får kritvita tänder om man bara ger de några månader.
Jag har använt en tub , och ser ingen större skillnad men emma är inne på sin tredje tub o hennes tänder är JÄTTEvita.
Hoppas på samma resultat snart jag med.

Melvin är bra nära på o börja krypa snart tror jag. han ligger i sitt babygym och stäcker upp armarna , sen rumpan o.s.v snart greppar han nog de där =) han sitter stadigt iallafall. stora duktiga killen!
han fick spagetti o köttfärssås igår o han va helt tokig i de!!! han hann knappt svälja innan han skulle ha mer , ställde sig i stolen o hoppa o kastade sig mot skeden.. hihi..bra! så hoppas han vill äta de idag oxå.

Nu är fredrik hemma så vi ska dricka lite kaffe o äta brownies.
ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Josie

Nu sitter jag här och lyssnar på när du pratar med din mamma och tänkte ta tillfälle i akt och läsa min kära Saras blogg... Hihi.. Väldigt intressant, jag väntar mig en uppdatering imorgon.. Pusssss

2009-02-08 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0