Solen skiner

och fåglarna kvittrar och det är en fin dag!
MEN ..... jag har ett problem, som jag nämt tidigare så har jag satt in en hormonspiral och då hormonerna sprudlar i kroppen på mig så vaknar jag varje morgon med en ny polare i ansiktet. jag se nu ut som om jag vore 15.
Och jag håller på o bli galen , jag tvättar med deep cleener och sätter på sånt där medel som svider nå fruktansvärt och använder ansiktsmask och stickers... men de försvinner inte! Jag har ju liksom gått igenom den här perioden förut, när jag va ung , hihi , kunde de inte få räcka så? Så över till nästa problem , de är bara o ta fram concealer , men när ska de komma en i nyans "vintersvensk" ? på med den o jag ser plötsligt ut som en dalmatiner i ansiktet istället. ilands problem , nog om de!

Fick nu ett mail ifrån skolvalet att melvin kommit in på julias förskola med start den 11 augusti. är de verkligen dags redan? =O tiden går så fort , aldedes för fort! fast de är ju 6 månader kvar.

idag blir de nog en långpromenad , eftersom de är så fin väder. skönt!
melvin sitter här bredvid mig o gör massa konstiga ljud , jag tror han skäller ut mig , så jag ska avsluta nu , återkommer sen , och ja josefina , jag återkommer verkligen sen.. hihi.
Josefina sa åt mig igår att jag har för vana att skriva att jag skriver mer sen och helt plötsligt är de nästa dag. =D
Ska bättra mig!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josie

hej favvo tjejen vet vad jag fick höra idag... att de va andra än jag som läser din blogg och tycker att de är underhållande :) fortsätt så!! pussss

2009-02-09 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0