Sena kvällen

Melvin har precis somnat och jag ska strax gå o lägga mig jag oxå.
Jag har spenderat kvällen med josefina , vi åkte ut till brottby för att lämna cigg till maria , som bor så långt ut i skogen du kan komma och 300 meter till. skulle aldrig klara av att bo så. scary.
Sen åkte vi hem o drack kaffe o snacka skit. bestämde oss för att börja träna! äntligen!
Josefina har redan börjat men nu hänger jag på. =D beach 09 , här kommer jag!
Och jag får umgås med josefina minst två dagar i veckan , yippi!
Vi kommer ha måndag o onsdag kväll bokat för då kan jag även lämna in melvin på barnpassningen eftersom min mamma jobbar där måndag o onsdag kvällar, vill inte lämna honom till någon jag inte känner. tycker han är för liten egentligen , men ok om mamma är där =)

Annars har jag gjort absolut ingenting idag förutom att jag o fredrik o melvin va ute o gick en halv timme ca.
Har varit tokseg hela dagen. sov en stund efter vi varit ute o gått , vaknade och lagade en enkel middag , kycklig med ris och sen har jag varit med josefina som sagt. =)

Hoppas på en rolig o händelserik dag imorgon!
nattinatt


Kommentarer
Postat av: joline

haha världens bästa ju :)



skönt me träning... visste ej att dom hade barnpassning i vallentuna.. ja lämnar ju in mina då jag tränar, känns tryggt jag hatr ju ändå jobbat ihop med dem som jobbar där eftersom jag själv jobbar där.. :)



okej om ja lägger till din blogg på min sida, lättare för mig att kunna läsa din då :)

kramis

2009-02-09 @ 09:32:55
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Sara

självklart! gör de , då kanske någon läser min oxå. haha.. =D



ja de ska bli hur skönt som helst o börja träna , de är dags nu , för snart kommer de vända tror jag , drar i mig rätt mycke onyttiga grejer =)



va de skönt o få vara själv en stund igår då?

kram

2009-02-09 @ 09:47:14
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: joline

hehe ja :)

jadu jag drar i mej en hel del ja me, måste skärpa mig..usch



jo det var himlans skönt, fast man hade ju ädnå lillprinsessan...



men jag var inte ett dugg orolig faktiskt så det var skönmt, trodde det skulle kännas mer...

men anton var nöjd. han har tillomed gjort en fin teckning och så sa han, den här är till pappa håkan och johanna.. haha gullit,, själv får man aldrig nått =P

2009-02-09 @ 10:05:07
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Sara

så där är de alltid när man har barnen själv , då får man ingenting. julia gör bara grejer till pappa här o till mig där. =)



ja men då är de bra att man tränar , vägrar o sluta äta =) och håller man igång kan man ju göra de =P

skönt att de kändes bra o lämna bort honom , de är ju lättare om man är lugn själv. för oftast går de hur bra som helst.



nu ska vi ut i solen o gå långpromenad =)

ha en skön dag!

2009-02-09 @ 10:31:13
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0