Sen kväll ,Jobbig natt , Tidig morgon

Som ni nog förstår på rubriken är jag bra trött just nu.
Vet inte vad det varit med barnen , Julia somnade hur sent som helst , senast jag va inne hos henne och bäddade om henne va kl halv elva ca. och de dröjde säkert en halv timme till innan hon somnat.
Melvin somnade vid tio och vaknad första gången kl två och ville inte ha nappen , inte välling och låg o vred sig.
Jag vet inte om han kanske sov , eller va i nå mellanläge iallafall.
Kl fyra va de dax för välling iallafall. Och julia vaknade kl halv sex =D Har dessutom haft jätte jobbig hosta hela natten och jag har vaknat flera dagar i rad med ont i halsen , som sen försvinner efter någon timme. =S
någon som vet vad de är? jag är ju inte sjuk och mår bra för övrigt.
Jaja , nog om de.

Satte igång en kanna kaffe och den är snart slut.. hihi .. så jag borde väl bli piggare snart.
Melvin springer runt här i sin gåstol och julia tittar på lattjo lajban.
Ska snart göra iordning lite gröt till henne , hon är som jag o kan inte äta direkt när man gått upp.

Funderar över när man kan ringa till Josefina , hon sa att hon skulle gå upp jätte tidigt , jag vet inte vilken tid det är, Nu? =D
Tänkte ringa vid nio o kolla hur det ser ut idag , om vi ska åka bil eller buss till matchen.
och efter de ska jag väcka Fredrik så han får gå upp så jag kan lägga mig en timme eller två.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0