Segsöndag

mitt huvud har varit bra med idag. inte! =)
men de är det värt. johanna o håkan kom över med aldedes för mycke vuxendricka igår och
de groggades fram till två inatt. de va lugnt o på lagom nivå men en annan börjar bli gammal tror jag.
Eller så är man helt enkelt en trött o sliten tvåbarnsmamma. =)
det var iallafall väldigt trevligt. gillar när saker händer så där spontant.

Middag hos håkans föräldrar , lika gott som vanligt.
Håkans mamma har fått för sig at jag inte gillar hennes mat fast jag vräker i mig dubbla portioner varje gång. bara för att det var EN gång som jag satt  o petade i maten , jag va gravid o fick knappt i mig vanligt vatten.
Men men , tro de då =P hon gör VÄLDIGT god mat. =)

Idag vart de pizza , som vanligt när fredrik lagar middag. hihi

Melvin sover , julia tittar på tv i sitt rum , fredrik sover i fotöljen , håkan kollar på film och lisen är på väg ut från dörren o ska gå hem. jag sitter här =) en helt vanlig seg söndag.

ikväll ignorerar jag allt som behöver göras här hemma och går o lägger mig när barnen somnat.
imorgon blir de handla o tvätta o såna där andra tråkiga vardagssysslor men oxå massa lek.
är snön kvar ska vi åka pulka! yippi!

trevlig fortsatt söndag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0