PAPPA & SON

SÅDAN FAR SÅDAN SON........




NÄR VI SPELAT KLART ÄR VI TRÖTTA O VILL SOVA , HELST SÅ HÄR.......




OCH SÅ VILL JAG JU VISA ATT JAG SITTA SJÄLV , EN STUND IALLAFALL..



Julia har åkt till sin pappa och jag har precis ätit middag , kyckling & ris , Fredrik ska blanda en sån där pulverdricka duktig som han är =) imorgon har han match men han jätte ont i armarna efter träningen igår så vi får se hur de går =S
Jag har faktiskt köpt glass idag (ben´n jerrys) choklad med brownies, VÄRLDENS GODASTE GLASS!
Eftersom jag har ont i halsen tänkte jag att de kunde vara bra =P ;-)

Mormor o Morfar vart utskrivna från sjukhuset idag och mår bra , skönt!

Julia fick hem sin baddräkt idag som vi beställt så nästa vecka kan hon följa med mig till gymet och bada efter jag tränat och hon lekt på barnpassningen. =) Fredrik fick även sina nya skor och dom är jätte snygga!!! puma , såklart =D

Johanna kom som sagt vid tre och vi gick ut till lekparken och drack lite kaffe medans Julia lekte. =)
Vart inte så lång tid för de va verkligen svinkallt ute. Blir sån skillnad när solen varit framme hela dagen och sen försvinner. Vi gick in och åt äppelpaj istället som Fredrik bakat (öppna påse , hälla i form , in i ugnen) duktig Fredrik =)

Nej nu ska jag mysa med Melvin och när han somnat ska jag bädda ner mig i soffan och äta glass =P

Ha en bra fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0