otippat!

YES! ,  sms från posten , paketet är framme och finns att hämta på ica.
214 kr hmmm... med tanke på att bara träningsskorna kostade 699 kan de inte stämma.
går in o kollar kollid , mina träningskläder sitter fast i örebro o kommer imorgon =O jag ska jag börja träna idag!!!
de har ALDRIG hänt förut och det är så typiskt! Så nu ska vi hämta fredriks träningsbyxor som kommit , han behöver dom inte förens imorgon.. haha... så otippat!

Jag är iallafall på lite bättre humör idag än igår.
Även fast jag får börja träna imorgon istället , skulle kunna ta på mig vilka kläder som helst men jag har inga skor!
ledsamt , men men .. så är de. hoppas bara att josefina oxå kan imorgon.

Vi har varit ute o gått en halv timme ca och så har jag tvättat.
väntar på att Melvin ska vakna så han kan äta så tänkte vi åka till mamma och fika

Johanna frågade mig imorse om jag kunde hjälpa henne o bära ner en låda från vinden. ja visst säger jag , sen att de inte va en flyttkartong typ som jag trodde , utan en stor jävla trälåda full med leksaker , LÄNGST in i förådet bakom stora träskivor.. haha.. men de gick bra =) behöver nog inte träna ikväll ändå efter de. =P

nu ska vi ner o handla.
hej!

Kommentarer
Postat av: Jonte Myra

hörru du din gamla lax. kom hit en sväng ba=)

2009-02-11 @ 19:05:09
URL: http://jontemyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0