nice...

Ikväll ska jag o Emma dricka vin o äta ost o kex. nice!
Emma har köpt hem nå vin som tydligen ska smaka banan.. haha.. måste ju testa.

Nu sitter Melvin här i sin stol o äter på sin sked , de går bra om de inte är någonting på =D
Melvin har börjat matvägra , endast välling går bra. eller inte ens de , modermjölksersättning rättare sagt , köpte hem majvälling igår , tänkte att de kunde vara lite mer "matigare" men inte då , vägrar! inte tillräckligt sött tror jag.

idag är julia på kalas , ska ringa henne sen o höra om hon haft roligt.
Mamma ringde idag o frågade om man kunde hyra lokal här i området , för hon ville att julia ska ha kalas när hon fyller år , världens bästa mamma!!!!!!!!!!! har haft lite panik för de där för jag vet att julia vill ha kalas men jag har inte råd som de ser ut nu. Men de skulle mamma fixa =D tack !! *puss*

Fredrik åkte nyss till solna för o spela match , hoppas dom vinner =)
Nästa helg är de tydligen en viktig match så jag har lovat att jag o barnen ska komma o kolla.
Hoppas jag får med någon bara som kan hjälpa mig om melvin blir sur o julia får spring i benen =D

Lisen är med mamma o stor handlar så jag bad lisen köpa med sig massa godis till mig , har nu skrvit ett lång sms på vad som ska finnas i godispåsen , haha , hon kommer hit o håller mig lite sällis tills fredrik kommer hem o jag går två trappor ner till emma =) de blir inte så långt o gå hem sen ikväll ! skönt =)

Nu får jag slå på kaffebryggarn för nu fick jag sms av johanna att hon dyker upp om en stund , alltid lika trevligt!

Ha en bra dag alla ni som läser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0