Middagsdax

JAG TÄNKER INTE låta mig påverkas av att samhället är fullt med idioter , överallt!
Folk som är till för att hjälpa sticker istället en kniv i ryggen på än.
Allt man kämpar för står högre makter o trampar sönder framför ögonen på än.
Precis så känner jag. blä!
Som ni märker är det här ingen bra dag.
Men nu tänker jag äta nudlar o strunta i sånt.. =D

Har blivit en långpromenad idag , städa lite , fixa med gymkortet och så.
Imorgon sätter jag igång!

Låt mig berätta om min kära vän josefina som ofta säger att jag är så upptagen o sällan svarar i telefon o så , idag har jag skrivit TVÅ sms utan att få svar , och när jag ringde sa hon att hon skulle ringa upp *kollar klockan* de va JÄTTELÄNGE sen... hihi..... back at you! *puss* jag vill att hon ska komma hit o fika med mig.
Fredrik åker snart på träning och de är så förbannat trist o va själv.

jag känner mig lite oinspirerad och less idag och det känns trist o sitta o spotta ut de här på min blogg , imorgon vaknar jag på ett strålande humör så ni hör mer från mig då... =)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0