Imponerad!

Av min vän Josefina!
Jag skrev ett sms o frågade om hon inte skulle följa med o träna och fick direkt ett svar "absolut" =D
Hade tänkte mig nå "nej behöver vila en dag efter passet igår" eller liknande.
Fy på mig som trodde de!
Så vid fem tiden bär vi av mot gymet. blir väl ett lite kortare pass idag eftersom jag måste va hemma till halv åtta då fredrik ska iväg.

Imorgon kommer Julia hem! Jag har köpt ritpapper till henne idag så vi kan måla o rita =)
och så ska vi försöka komma iväg till badet i helgen oxå.

Pappa fyller år på måndag så på söndag ska vi dit och fira.
Mamma fyller på tisdag men hon åker utomlands imorgon så henne får vi fira senare.
(Hon tror att hon kommer undan de för att hon åker bort)

Det är ju tur att jag tränar för jag är så sjukt godis sugen HELA TIDEN och jag äter konstant.
måste vara den där hormonspiralen. Hoppas de går över snart. för om jag fortsätter så här så går nog äta o träning + - 0
=) Blir nog bättre snart!

Min bror har gjort mensatestet idag klarade de inte men har ett IQ på 126. =S
De är därför han kan allt alltså.. hihi.. Mer allmänbildad kille får man leta efter. Vi hade som hobby o kolla på jepordy (ni ser jag kan inte ens stava namnet tror jag =P ) och det spelade ingen roll vad de handlade om , han kan tamefaan allt! Nog skrytet om bror min. =) Jag saknar honom iallafall , han har bosatt sig i norge och jag hoppas han kommer hem snart!

Melvin o Fredrik ligger o sover tillsammans på soffan och jag ska laga lite mat nu.
Hörs senare. Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0