hmmm...

Nu är mina träningskläder och skor i ånge...va faan gör dom där???
kommer dom inte idag tror jag att jag blir galen. får se under dagen.

Kl är nu åtta och jag har lovat fredrik att han ska få sova ut till kl nio.
och kl tio ska vi åka o storhandla och emma o johanna ska med o handla dom oxå. kul =)
Fullpackad bil.

Melvin sitter här och äter rån o slår i bordet , varför så morgonpigg? bebisar ska ju sova länge =)
Han är powernap kungen min son , på dagtid alltså , sover 15 minuter(max) vaken tre timmar o.s.v
Han brukar somna mellan elva o tolv på kvällen o sova till 05 då vill han ha välling o så somnar han om till kl sju , halv åtta.

När vi är färdighandlade och hemma igen så ska vi möblera om i sovrummet , svårt o få till de bra där , stor säng , stor garderob , och ingenting får plats bredvid varandra , för liten vägg på ena sidan och på andra skulle melvins säng sånafall behöva stå vid förnstret , går inte. =S har dessutom såna där motorsängar så man vill ju inte ha ena sidan mot väggen.. suck.. ja vi får se vad vi hittar på =) fick även en tvbänk till våran tv igår av johanna o håkan så nu ska de få plats där inne oxå =D

Josefina , Maria och Johanna va förbi igår och åt kladdkaka o drack kaffe. trevligt!
Och innan de tog vi en promenad hem till mamma , som passande nog precis va klar med middagen =P så jag slapp laga mat , känns så onödigt o ställa sig o laga mat när man är den enda som äter , julia är inte hemma , melvin är ju för liten för vanlig mat och fredrik dricker sånt där pulver. Vi va iallafall hos mamma en stund och de va kul , jag är världens mammagris och hade inte träffat henne på ett tag.

Nu ska jag och Melvin äta frukost.
Imorgon kommer äntligen min prinsessa hem. längtar!

Have a good day!

Kommentarer
Postat av: JOLINE I mamma till 2!

haha ja,,, pulver???

var har du köpt träningskläder och skor ?

jag har bara vanliga... riktiga skor dock...

2009-02-12 @ 08:45:28
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Sara

ja sånt där pulver istället för mat. =)

Jag har köpt på ellos , puma byxor , pumaskor och en träningsbh =) jag gillar puma , tror julia haft varenda puma set som finns för barn.hihi.. =)

men de verkar ju inte komma idag heller... suck!

2009-02-12 @ 08:53:03
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0