Härligt!

Lite hosta kvar men jag är nu frisk , tillräckligt för att kunna träna , tycker jag!
Ska bli väldigt skönt , finns inte mycke som får mig o må så bra som efter ett ordentligt träningspass,
förutom mina barns underbara skratt o sånt förstås =D

VEMS HJÄRTA SMÄLTER INTE ATT SE DEN HÄR TEX?



Min dotter är inte lika lätt att fånga på bild , vet inte om jag nämt det tidigare men så fort jag tar fram kameran så sätter hon händerna över ansiktet eller springer ifrån. Får ofta hör meningen "jag har inte tid" o.s.v =)
Men så är det , så fort jag får en lika "glad" bild på Julia så åker den upp här.
Saknar henne väldigt mycket och längtar tills hon kommer hem igen.

Fredrik åkte för en stund sen och jag ska gör lite frukost sen ska Melvin få bada.
De är roligt o plaska i vatten. =D

jag är så utvilad idag! Melvin har varit lite stökig ganska många nätter i rad men inatt har han sovit hela natten , vaknat en gång o ville bara ha nappen. La mig redan vid nio och gick upp kvart över 6 pigg som en lärka. =)
Så jag o Fredrik kunde ta en morgonkaffe tillsammans , de händer inte allt för ofta.

Till Farmor lena:
Vi längtar väldigt mycket efter er oxå och hoppas vi kan komma upp snart!
Så fort allting ordnat sig här tar vi första plan dit =)
Hälsa alla och hoppas att ni har det bra!
Kul att du hittat hit föresten ,  kramar <3

ha en bra dag alla bloggare , hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Lisen

VÄRLDENS SÖTASTE!

2009-02-23 @ 18:00:48
Postat av: Joline mamma till 2!

söööt han e

2009-02-23 @ 21:04:53
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0