Godmorgon söndag!

varför gav du mig sån huvudvärk?

Jag skulle bjuda Josefina på middag igår , tacos, och så skulle hon sen gå vidare hem till My.
Det slutade med att vi ringde hit My istället och satt här och hade jättetrevligt till tolv ca då gick dom vidare ner till krogen.
Återigen en sån där spontan grej som jag gillar.
Mådde dock inte skitbra sen när jag skulle sova och det va inte jätte smart med tanke på att jag faktiskt inte va helt frisk.
MEN de tycker jag att de va värt. !!
Jag känner mig förutom huvudvärken rätt ok =)

Melvin har haft en jobbig natt , han skrek o skrek o skrek o skrek , kan ha varit magknip.
Men efter en timme ca gav vi honom lite välling så somnade han.
Sen va det dax vid 6 igen men då la han sig bredvid mig och drack lite mer välling så somnade han om till halv nio.
så lite "sovmorgon" har man ändå fått.
Fredrik har match idag igen så jag tänkte faktiskt låta honom sova vidare, men väcker honom vid tio så jag kan lägga mig och vila en stund innan han åker , kan nog behöva de =P

Om jag mår så här (- huvudvärken) så ska jag nog kunna träna imorgon.
Då blir de ett pass på 1½ timme ca sen sola , duscha , basta. skönt!
dags o kolla upp lite gruppträningar snart , sugen på afrikansk dans (för att de verkar helt galet) och kickboxning.
Får se hur dom passar in i mitt dags schema =D

det har snöat hur mycke som helst inatt , jag trodde vintern va slut!
jag gillar inte kyla och snö. Det är en annan sak om man åker upp till Fredriks familj i östersund , för där är det iallafall vinter , där kan man åka snöscooter och sitta o sola sig fast de är vittäckt överallt. Det är lite mysigt faktiskt.
Men här är de bara j*vligt kallt en dag , rått , och sen är de slask o blä o ursch.........
Nej sommar du är välkommen! =)

Nu ska jag dricka lite honungsvatten och umgås med min son som har tröttnat på o sitta här bredvid mig o kolla på datorn. =)

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hej mina kära.

Förstod inte vad det här innebar,men gud va roligt att kunna följa er vardag eftersom det är så långt emellen oss.Jag längtar efter er så jag har ont i magen,det är så tråkigt att varje gång julia börjar att acceptera mig är det dags att skiljas åt. Och melvin skulle man vilja följa lite mer i utveckling.Men jag är ändå glad att ni finns.

jag älskar er alla så mycket.



Kramar farmor i östersund.

2009-02-22 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0