Fredag

jag ser de snöar...
härligt , har precis sköljt ur en hårinpackning och när håret torkat ska jag o julia ut o åka pulka. =)
Melvin har sovit i snart en timme , så jag har hunnit hur mycke som helst. städat igenom hallen o köket och diskat , fixat håret som sagt. Julia har tittat på tv. slappfredag.
Idag ska hon hem till sin pappa och de blir återigen en vecka utan bråk o skrik , tro de eller ej , jag hatar de! haha.
de blir aldedes för lungt o tyst här. men man kanske ska passa på o njuta , snart är de väl dags för melvin o komma upp i ålder o börja springa o trotsa =)

Imorgon ska pappa hjälpa mig med ett elavtal , eftersom jag inte förstår någonting av de där. vad faan är watt. haha.

NICE , fick hem en hyresavi i förrgår på 0 :- de är inte illa!
äntligen har dom gått med på att betala materialkostnaden för renoveringen av lägenheten.
Vilket inte ens hade behövts diskuteras , men vi verkar ju hamnat i världens sämsta förening. rikspuckon!

Nu ska jag o julia äta solbulle och dricka varm choklad =P
skriver senare igen... ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0