Fredag kväll

Tack för kommentaren älskling , kul att de kom så spontant.. haha
Har tjatat på Fredrik sen jag startade min blogg att han ska gå in o kolla o kommentera.
äntligen =)
Och ja , jag behövde mina nya träningskläder för att börja träna.. hihi.. de va ju halva grejen =D

Dom passade jätte bra o jag ÄLSKAR mina nya skor , jättesnygga och sköna. känns knappt att dom sitter på fötterna , brukar tycka att träningsskor är så tunga o klumpiga , men dom här va lätta och bra =)

VISST ÄR DOM SNYGGA!!!!!!!!!!!!!!!????? =D

Vart bara en promenad idag och den gick till centrum för att köpa vin och ost o kex till myskväll imorgon =)
Köpte ett hjärta med geléhjärtan till julia , fredrik lyckades tappa den på golvet så de va godishjärtan överallt =)
men då kom de en kille springandes o plocka upp direkt så han slapp stå där o skämmas bland allt folk. hihi. och vi tog en ny och skyndade oss till kassan =)
När vi va klara gick vi o hämtade julia som blev jätte glad när vi kom. gullunge.
Och när vi kom hem så gick hon och vilade en stund sen satte vi igång med alla hjärtansdag pyssel och Julia har gjort jättefina kort med glitter o små hjärtan o.s.v så nu kommer vi hitta smågrejer i veckor framöver här i lägenheten =D




Imorgon ska vi kolla på Fredriks match , Josefina (kolla stor bokstav) ska med oss , då blir de lite roligare.
och vi har pratat om att åka med barnen till nickis lekland på söndag. Hoppas det blir av för de tror jag Julia skulle tycka om. Hon har inte varit där förut.

Nu ska vi kolla lite tv och ta de lugnt. Jag ska plocka fram lite rostad majs =P
Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0