Fredag!

Ännu en vecka har gått och idag åker Julia till sin pappa.
Hon är lite hostig o snorig men pigg o glad och ingen feber. En vanlig förkylning antagligen.
Jag känner mig piggare idag men fortfarande jobbig hosta!
Så irriterande på nätterna när man känner att man kan somna , så börjar de klia i halsen så börjar hostattackerna.
Skönt att mina barn verkligen sover när dom väl sover så dom inte vaknar av mig.

Blir väl en promenad idag ner till centrum o handla lite och vid kl tre kommer Johanna så ska vi ut till lekparken tills Andreas hämtar Julia.

Tanken va att jag o Fredrik skulle träna i helgen tillsammans eftersom mamma jobbar så jag kan lämna in Melvin på barnpassningen. Men eftersom jag mår som jag mår så får vi se hur de blir. Dessutom ska Fredrik kanske träna ett pass med min bror Micke och så har han två matcher i helgen.

Daniel och Lisen va här igår kväll , vi åt lite godis o kollade tv , Daniel läste godnattsaga till Julia och va jättestolt att han fick henne o somna =) Jag gick o la mig vid tio och när Fredrik kom hem vid halv elva hade jag redan somnat. trött =)

Kl 8 imorse kom våran nya kyl o frys. Ny o fräch. skönt! =D

Nu ska jag ta och äta lite sen frukost sen blir de lek med barnen , just nu tittar Julia på Barnprogramm , Melvin springer runt i gåstolen och Fredrik ligger och vilar.

Ha en bra dag ,
Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0